Connect with us

Ten sposób ujędrni i podniesie pośladki

Ten sposób ujędrni i podniesie pośladki

Ujędrnianie

Ten sposób ujędrni i podniesie pośladki

Jedna z najbardziej uzależniających dyscyplin sportowych, dająca ogromną ilość satysfakcji i wiele korzyści zdrowotnych. Mowa o bieganiu, czyli jednym z najpopularniejszych sportów, który pozwoli ci uzyskać sylwetkę, o której marzysz, podniesie, ujędrni twoje pośladki, wyszczupli uda i brzuch. Sprawdź dlaczego liczba miłośników biegania jest tak duża, jakie daje korzyści i jak należy biegać.

Wpływ biegania na nasz organizm

Bieganie to sport tani, prosty i niezwykle skuteczny. Regularne i odpowiednie treningi mają zbawienny wpływ na nasz organizm. Poznaj zalety biegania.

Bieganie odchudza

Regularne bieganie pozwala pozbyć się niechcianej tkanki tłuszczowej. Podczas treningu spalamy sporą ilość kalorii. W połączeniu z odpowiednią, niskokaloryczną dietą uzyskamy ujemny bilans energetyczny. Ponadto przyspiesza przemianę materii, dlatego proces odchudzania jest efektywniejszy.

Obniża ciśnienie krwi

Bieganie zapobiega zawałom serca i udarom dzięki temu, że obniża ciśnienie krwi.

Poprawia pracę mózgu

Podczas biegania, pobudza się krążenie krwi, co sprawia, że mózg jest bardziej dotleniony.

Wzmacnia mięśnie

Bieganie angażuje większość mięśni do pracy, szczególnie uda, łydki, pośladki i brzuch. Sprawia, że mięśnie stają się mocniejsze, a ciało jędrniejsze. Dzięki bieganiu twoje ciało stanie się smukłe, pośladki się podniosą i zaokrąglą a uda wyszczuplą.

Poprawia samopoczucie

Jak każda aktywność fizyczna, bieganie dostarcza nam duża dawkę endorfin, czyli hormonów szczęścia. Uwalniane podczas treningu, sprawiają, że czujemy ogromną satysfakcję, jesteśmy pewniejsi siebie i łatwiej radzimy sobie ze stresem.

Jak biegać aby schudnąć

Aby zrzucić zbędne kilogramy podczas biegania musisz zastosować się do paru ważnych zasad. Biegając możesz spalać tłuszcz lub wzmacniać mięśnie i zwiększać swoja wytrzymałość. Dowiedz się jak najlepiej pozbyć się zbędnego tłuszczyku.

  • Biegaj wolno i długo
  • Puls na poziomie 65-70 % tętna maksymalnego, wtedy organizm najlepiej spala tkankę tłuszczową. Dobrym rozwiązaniem będzie zakup pulsometru.
  • Biegaj od 30-60 minut, po pół godzinnym wysiłku organizm zaczyna spalać tkankę tłuszczową dlatego ważne, żeby biegać minimum 30 minut, natomiast nie przekraczać godziny. Może to przynieść odwrotny skutek, przy zbyt intensywnym treningu, organizm może poczuć się zagrożony i magazynować energię.
  • Biegaj tak aby swobodne rozmawianie nie sprawiało problemu
  • Pamiętaj, bieganie ma sprawiać przyjemność, skup się na widokach i uwolnij swój umysł od problemów

Dlaczego liczba miłośników biegania stale rośnie

Powodem, dla którego tak wiele osób uwielbia biegać i robi to regularnie są endorfiny. Hormony szczęścia, bo tak inaczej się nazywają są wytwarzane podczas wysiłku fizycznego. Możliwe, że słyszałeś o tak zwanej „euforii biegacza” jest to stan, w którym organizm jest niedotleniony podczas biegania i wtedy wytwarza się najwięcej endorfin. Taki stan sprawia, że czujemy się szczęśliwi, nasze samopoczucie wyraźnie się poprawia, jesteśmy odporniejsi na stres oraz bardziej pewni siebie.

Bieganie to sport, dzięki któremu szybko schudniesz, wyrzeźbisz ciało, ujędrnisz pośladki oraz uda. Regularne joggingi poprawią twoje samopoczucie, wzmocnią pewność siebie oraz naładują pozytywną energią. Ponadto bieganie poprawi stan zdrowia i koncentracje. Aby szybko zrzucić zbędne kilogramy należy biegać długo i wolno. Już dziś zacznij swoją przygodę z bieganiem, efekty gwarantowane.

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

More in Ujędrnianie

To Top