Connect with us

Poznaj jedyny i skuteczny sposób na płaski brzuch

Poznaj jedyny i skuteczny sposób na płaski brzuch

Ujędrnianie

Poznaj jedyny i skuteczny sposób na płaski brzuch

Pragniesz zrzucić zbędne kilogramy i cieszyć się płaskim brzuchem? Jeżeli pomimo katorżniczych ćwiczeń na siłowni i restrykcyjnych diet wciąż nie możesz pozbyć się kłopotliwej oponki, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Sprawdź, jak możesz uzyskać płaski i wyrzeźbiony brzuch, o którym zawsze marzyłaś.

Sposób na płaski brzuch

Możesz pozbyć się niechcianej oponki i wyrobić mięśnie brzucha, zastosuj się do poniższych zasad i podziwiaj swój „kaloryfer”. Nie popełniaj błędu większości osób, spędzających godziny na siłowni, same ćwiczenia siłowe nie przybliżą cię do wymarzonego ciała.

 Krok 1 – ćwiczenia fizyczne

  • trening kardio – treningi aerobowe pozwolą efektywnie spalić tkankę tłuszczową. Należy jednak pamiętać, że podczas odchudzania nie mamy wpływu na to gdzie tracimy tłuszcz, a proces chudnięcia jest często nierównomierny. Niestety nie jest możliwe wybiórcze redukowanie tkanki tłuszczowej dlatego warto uzbroić się w cierpliwość, a efekty zaczną się pojawiać. Do ćwiczeń aerobowych można zaliczyć między innymi rower, bieganie, pływanie. Czas takiego treningu powinien wynosić przynajmniej 30 minut, ponieważ na początku spalany jest glikogen, po około 20 minutach nasz organizm zaczyna spalać glukozę i kwasy tłuszczowe, natomiast po 30 minutach tkankę tłuszczową. Ćwiczenia nie powinny trwać więcej niż godzinę, zbyt intensywny trening może spowodować odwrotną reakcję. Organizm może poczuć się zagrożony i rozpocząć proces magazynowania energii. Intensywność ćwiczeń nie powinna powodować wzrostu naszego tętna powyżej 80%. Możemy je łatwo obliczyć, używając wzoru. Tętno maksymalne = 220-nasz wiek w latach.
  • trening siłowe – aby na brzuchu pojawił się tzw. „kaloryfer” należy treningi aerobowe połączyć z siłowymi. Takie ćwiczenia pozwolą zbudować i wyrzeźbić mięśnie brzucha, co poprawi metabolizm. Każdy dodatkowy kilogram mięśni spala około 100 kalorii więcej każdego dnia, dlatego budowanie mięśni jest niezwykle istotne w procesie odchudzania. Możesz wybrać ćwiczenia na siłowni, gdzie znajdziesz różne przyrządy na odpowiednie mięśnie brzucha lub rozpocząć treningi w domu. Istnieje wiele ćwiczeń na mięśnie brzucha, które bez problemu wykonasz w domu. Poznaj 3 skuteczne ćwiczenia które wyrzeźbią twój brzuch.
    • brzuszki z rotacją – Leżąc na plecach ugnij nogi w kolanach, aby uzyskać kąt 90 stopni. Ręce połóż za głową i odrywaj barki od podłoża. Pamiętaj aby nie pomagać sobie rękoma. Unosząc się należy wykonywać naprzemienne skręty tułowia. Podczas ćwiczeń nie można odrywać odcinka lędźwiowego od podłogi.
    • pająk – siedząc na podłodze należy unieść ręce do góry. Wyprostowane nogi podnieść na około 2-3 cm. nad ziemią, a tułów delikatnie odchylać do tyłu. Następnie podciągnij nogi ugięte w kolanach do brzucha, a klatkę piersiową zbliż do kolan. Wykonuj ćwiczenia naprzemiennie około 20 razy.
    • nożyce poziome– nogi należy unieść delikatnie nad podłogę, a następnie rozszerzać je i krzyżować.

Krok 2 – zdrowa dieta

Gwarancją płaskiego brzucha są ćwiczenia fizyczne połączone z odpowiednio dobraną dietą. Aby proces odchudzania był skuteczny dieta powinna prowadzić do ujemnego bilansu energetycznego, dlatego twój jadłospis powinien być niskokaloryczny. Tkanka tłuszczowa w okolicy brzucha gromadzi się gdy w naszej diecie występuje dużo produktów o wysokim indeksie glikemicznym. Aby walczyć z niechcianą oponką powinniśmy zamienić takie produkty na te o niskim indeksie glikemicznym. Do takiej żywności możemy zaliczyć warzywa, owoce, kaszę jęczmienną, mleko, soje czy pieczywo razowe. Powinniśmy całkowicie zrezygnować ze słodyczy, fast foodów i alkoholu. Szczególnie unikać piwa, którego nadmiar może prowadzić do powstania tak zwanego „piwnego brzuszka”. Odstający brzuch, często jest objawem wzdęć, dlatego ważne jest aby nasza dieta była lekkostrawna.

Pozbądź się zbędnej oponki i ciesz się płaskim, wyrzeźbionym brzuchem. Zdrowa i niskokaloryczna dieta w połączeniu z aktywnością fizyczna pozwoli ci zrzucić zbędne kilogramy. Ćwiczenia na mięśnie brzucha wyrzeźbią go i wzmocnią. Pamiętaj, że nie da się odchudzić wybranej partii ciała, natomiast deficyt kaloryczny sprawi, że cała sylwetka stanie się szczuplejsza, a treningi siłowe ujędrnią i wzmocnią ją.

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

More in Ujędrnianie

To Top