Connect with us

Czy płynąc kraulem wyszczuplisz sylwetkę?

Czy płynąc kraulem wyszczuplisz sylwetkę?

Ujędrnianie

Czy płynąc kraulem wyszczuplisz sylwetkę?

Pływanie jest jednym z najprzyjemniejszych sposobów na odchudzanie. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego kto nie lubi ćwiczyć na siłowni, a pragnie wyrzeźbić swoje ciało. Pływanie pozwala pozbyć się zbędnych kilogramów, wymodelować sylwetkę jednocześnie dobrze się bawiąc. Poznaj powody, dla których warto pływać. 

Korzyści płynących z pływania jest wiele, dlatego tak dużo osób regularnie uczęszcza na basen. Jest to sport dla każdego niezależnie od wieku i umiejętności. Dowiedz sie dlaczego pływanie ma zbawienny wpływ na nasz organizm.

Zalety pływania

  • rozwija mięśnie całego ciała
  • korzystnie wpływa na kręgosłup
  • kształtuje mięśnie klatki piersiowej
  • redukuje napięcie mięśniowe
  • pozwala zredukować tkankę tłuszczową
  • poprawia samopoczucie
  • poprawia pracę układu oddechowego
  • korzystnie wpływa na krążenie
  • przyspiesza przemiane materii
  • wzmacnia odpornośc organizmu
  • poprawia kondycje fizyczną
  • koryguje wady postawy
  • obinza poziom stresu
  • odmładza

Pływanie, a odchudzanie

Jak widać pływanie ma niesamowity wpływ na nasze zdrowie oraz sylwetkę. Sprawdz w jaki sposób pomaga nam w odchudzaniu i jak należy pływać aby uzyskać oczekiwane efekty.

Pozbądź sie tłuszczyku i wymodeluj sylwetkę

Pływanie to sposób na skuteczne odchudzanie. Pozwala szybko spalić tkankę tłuszczowa, i wysmuklić ciało. Przyspiesza przemianę materii, zmusza do pracy praktycznie wszystkie mięśnie ciała, jednocześnie nie obciążając stawów. W wodzie pracuje całe ciało, jednak nie odczuwamy wysiłku, gdyż w wodzie jestesmy o 90% lżejsi. Dlatego pływanie jest sportem dla każdego niezależnie od wieku i kondycji. Pozwoli wzmocnić mięśnie kręgosłupa. Latwiej będzie nam utrzymać wyprostowaną postawę, co sprawi, że będziemy wyglądać atrakcyjniej.

 Pływanie idealnie kształtuje mięśnie pośladków, ud i brzucha oraz ramion. Sprawia, że sylwetka wygląda smukłej. Pływanie to trening kardio (tlenowy) podczas, którego możemy spalić dużo kalorii. Jeżeli chcemy szybko schudnąć trening na basenie powinien być intensywny i trwać minimum 30 min, gdyż po tym czasie nasz organizm zaczyna spalać tkankę tłuszczową.

Jaki styl wybrać

  1. Żabka – to potoczna nazwa stylu klasycznego. Pływanie tym stylem jest polecane dla ludzi z nadwagą, gdyż nie wymaga dużo wysiłku. Pływając żabką wzmacniamy mięśnie kręgosłupa, klatki piersiowej (polecana dla kobiet, które chcą ujędrnić piersi) oraz pośladków i ud.
  2. Kraul – jeden z najszybszych stylów, idealnie wyrabia mięśnie pleców, barków i ramion.
  3. Grzbiet – swietnie odciąża kręgosłup, wzmacnia mięśnie pleców oraz nóg.
  4. Delfin – jest jednym z trudniejszych stylów pływackich, wymaga siły i koordynacji. Wzmacnia mięśnie pleców, barków i ramion. Pozwala spalić najwięcej kalorii.

Pływanie to idealny sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów, ujędrnianie ciała oraz wymodelowanie sylwetki. Atrakcyjny wygląd to jednak nie wszystko, ta aktywność fizyczna ma zbawienny wpływ na nasze zdrowie, wzmacnia odpornośc i rewelacyjnie wpływa na kręgosłup. Endorfiny uwalniane podczas treningu sprawią, że będziemy cieszyć sie wspaniałym samopoczuciem, wzmocnimy pewność siebie oraz będziemy odporniejsi na stres. Pływanie jest sportem, w którym cieżko o kontuzje dlatego jest polecany każdemu niezależnie od poziomu zaawansowania

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

More in Ujędrnianie

To Top