Connect with us

Najważniejsze zasady skutecznego odchudzania

Najważniejsze zasady skutecznego odchudzania

Odchudzanie

Najważniejsze zasady skutecznego odchudzania

Chcesz szybko schudnąć, ale nie robisz nic w tym kierunku prócz narzekania na swoje kształty? Skończ z tym raz na zawsze i zacznij działać – ja tego za Ciebie nie zrobię.

Pewnie wiele razy zadawałaś sobie pytanie, skąd wzięła się Twoja nadwaga. Już odpowiadam, z pewnością nie jesz tego co trzeba w odpowiednich ilościach, pijesz nieodpowiednie napoje i nie prowadzisz aktywnego życia, a nawet jeśli prowadzisz, robisz to zbyt mało intensywnie.

Chce szybko schudnąć! Ale jak?

Kilka dni temu czytałam w magazynie dla kobiet artykuł o dietach, zawierał informacje o skutecznych dietach, mniej skutecznych i całkowicie nieskutecznych. Osobiście nie wierze w magiczne diety, potocznie zwane – dieta cud. Przedstawię wam lepszy sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów niż głodówka lub jedzenie „trawy”.

Też chciałam szybko schudnąć – Udało się!

Jeszcze 2 lata temu nie mogłam na siebie patrzeć, wyglądałam tragicznie, ważyłam 86 kilogramów przy wzroście 173 cm – STANOWCZO ZA DUŻO. Dzisiaj mogę pochwalić się idealną (przynajmniej dla mnie) figurą. Schudłam 27kg w niecały rok. Uwierz w siebie, przestań narzekać i powtarzać, że chcesz schudnąć, a zacznij działać.

Kiedy zaczęłam chudnąć?

Odpowiedź jest prosta, wtedy kiedy zaczęłam biegać. Nie były to jakieś długie, męczące dystanse. Wystarczy codziennie poświęcić pół godziny by przebiec ok. 1-2 kilometry. Jeśli jesteś w stanie, możesz systematycznie zwiększać czas biegania – zwróci Ci się to szybciej niż myślisz.

Oprócz biegania wprowadź następujące zmiany w swojej diecie:

  • zamień białe pieczywo na mniej kaloryczne np. sucharki
  • kategorycznie zrezygnuj ze słodyczy
  • ogranicz do minimum spożywanie mięsa
  • zrezygnuj z picia piwa, ponieważ zamiast zrzucić kilogramy, stworzysz swój własny „mięsień piwny”
  • odstaw fast food – pizza, hamburgery itp.
  • przestań pić napoje cukrowe, a zamiast nich zacznij spożywać zwykłą wodę
  • staraj się nie jeść wieczorami, najpóźniej o 19:00, a jeśli już, to jedz tylko owoce, warzywa lub sałatki

Na początek takie działania powinny wystarczyć jeśli dieta jest zbyt rygorystyczna to niestety, ale musisz pogodzić się ze swoim brzuszkiem. Pamiętaj o aktywności fizycznej w każdej postaci – spacery, bieganie, rower, siłownia, zumba itp. itd. Z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Podsumowanie:

Od dziś przestań powtarzać „Chce schudnąć!” i narzekać na swój wygląd zewnętrzny, nie robiąc przy tym nic, co uczyni Cię szczupłą. Uwierz, że zrzucenie niechcianych kilogramów nie jest takie trudne. Zmobilizuj się do działania i postępuj według moich zaleceń, a na pewno Ci się uda! Mi się udało!

Ostatnio trafiłem na artykuł, który dotyczył odżywiania się przed i po treningu. Wiele osób twierdzi, że nie powinno się jeść przed treningiem, ponieważ mogą łapać nas skurcze lub możemy mieć mdłości. Część osób uważa, że spali więcej kalorii jeśli nie spożyje posiłku przed wysiłkiem. Profesjonalni sportowcy nie jedzą przed treningiem, żeby nie marnować energii na procesy trawienne. Wszystkie te przekonania nie są prawdziwe. Trening jest wyczerpujący, a Ty potrzebujesz dodatkowej energii podczas wykonywania ćwiczeń, dlatego posiłek przed treningiem jest wskazany, oczywiście w granicach rozsądku.

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

More in Odchudzanie

To Top