Connect with us

Poznaj 3 kroki do szczupłych i wyrzeźbionych ramion

Poznaj 3 kroki do szczupłych i wyrzeźbionych ramion

Ujędrnianie

Poznaj 3 kroki do szczupłych i wyrzeźbionych ramion

Problem nadwagi w dzisiejszych czasach jest bardzo powszechny i zmaga się z nim coraz więcej osób. Odkładanie się tkanki tłuszczowej w odpowiednich partiach ciała to indywidualna kwestia każdego z nas, w znacznej mierze uwarunkowana genetycznie. Możesz mieć tendencję do tycia na brzuchu, biodrach, pośladkach, udach lub ramionach. Jeżeli twoim problemem są ramiona pokryte warstwą tłuszczu i nie wiesz jak się go pozbyć ten artykuł jest dla ciebie.

3 kroki do szczupłych ramion

Uzyskanie szczupłych i jędrnych ramion jest możliwe, wystarczy, że połączysz trzy czynniki, a zauważysz rezultaty. Same ćwiczenia siłowe spowodują, że rozbudujesz mięśnie, natomiast warstwa tłuszczu pozostanie, dlatego twoje ramiona będą wyglądały na bardziej masywne. Sprawdź jak możesz uzyskać szczupłe, smukłe i wyrzeźbione ramiona.

Krok 1 – niskokaloryczna dieta

Pozbycie się tkanki tłuszczowej z ramion wiąże się z zastosowaniem niskokalorycznej diety. Dieta powinna powodować ujemny bilans energetyczny. Proces chudnięcia jest często nierównomierny, a my nie mamy wpływu na to gdzie tracimy tkankę tłuszczową. Nie jest możliwe wybiórcze redukowanie tkanki tłuszczowej, dlatego warto uzbroić się w cierpliwość, nie ma takiego tłuszczu, którego nie można się pozbyć.

Krok 2 – aeroby

Treningi aerobowe pozwolą efektywnie spalić tkankę tłuszczową. Do takich ćwiczeń można zaliczyć między innymi bieganie, rower, pływanie czy długie spacery. Aby proces chudnięcia był najefektywniejszy, podczas tych ćwiczeń należy stosować się do paru zasad.

  • trening powinien trwać przynajmniej 30 minut – na początku spalamy glikogen, po około 20 minutach glukozę, natomiast dopiero po 30 minutach organizm zaczyna spalać tkankę tłuszczową
  • trening powinien trwać maksymalnie godzinę – zbyt intensywny trening może spowodować odwrotną reakcję. Organizm może poczuć się zagrożony i rozpocząć proces magazynowania energii.
  • intensywność ćwiczeń nie powinna powodować wzrostu tętna powyżej 80 %. Możemy je łatwo obliczyć, używając wzoru tętno maksymalne=220-nasz wiek (w latach).

Krok 3 – trening siłowy

Nie bój się ćwiczeń siłowych, przy deficycie kalorycznym nie jest możliwe zbyt mocne rozbudowanie ramion, gdyż mięśnie do wzrostu potrzebują dużej ilości kalorii. Aby wzmocnić i wyrzeźbić ramiona należy wykonywać ćwiczenia siłowe. Na siłowni znajdziesz różnego rodzaju przyrządu, dzięki którym możesz skupić się na wybranych mięśniach ramion. Jeżeli nie jesteś zwolennikiem siłowni i klubów fitness, możesz wykonywać ćwiczenia w domu . Oto kilka przykładowych ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz mięśnie ramion.

  • unoszenie ramion – stoimy w rozkroku z lekko ugiętymi kolanami, a w rękach trzymamy hantle wzdłuż tułowia. Unosimy ręce na wysokość ramion. Ćwiczenie wykonujemy w 3 seriach po 10 powtórzeń.
  • triceps – stoimy w lekkim rozkroku a ramiona prostujemy nad głową. W rękach trzymamy ciężarek. Powoli zginamy ręce w łokciach opuszczając ciężarek za siebie i ponosimy nad głowę. Wykonujemy 3 serie po 10 powtórzeń.
  • pompki – leżąc na podłodze umieszczamy dłonie dokładnie pod barkami. Dla ułatwienia można oprzeć się na kolanach. Uginamy łokcie blisko talii i prostujemy. Wykonujemy 3 serie po 10 powtórzeń.

Smukłe i jędrne ramiona powodują, że czujemy się atrakcyjnie w skąpych sukienkach czy bluzkach z krótkim rękawkiem. Jeżeli pragniesz pozbyć się tłuszczyku, wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie ramion powinnaś już dziś rozpocząć walkę o atrakcyjny wygląd. Ćwiczenia kardio i siłowe w połączeniu ze zdrową, niskokaloryczną dietą są kluczem do osiągnięcia wymarzonych efektów. Pamiętaj, aby stosować się do powyższych zasad, a efekty będą zaskakujące.

 

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

More in Ujędrnianie

To Top